- Plovdiv, str. "Lamartin" 2, floor 2, office 2
- office@investpoint.bg
- +359 877 599 546
Готови ли са хотелиерите за франчайзинг?
През последните години у нас все по-често можем да срещнем хотели с известни и познати имена като Hilton, Sheraton, RIU Hotels и много други. Това се дължи на бързото развитие на франчайз хотелиерството. Големите предприемачи избират подходяща локация и предоставят възможността на българските търговци да разработят успешен и утвърден бизнес. Интересът към франчайз хотелите в България се дължи и на желанието и търсенето от страна на туристите и пътуващите българи. Хората обичат да отсядат на приятни и доказали качественото си обслужване места. Голяма част от хотелиерите у нас залагат именно на този вид бизнес, защото рискът от загуба е много малък.
Утвърдените и известни марки хотели са познати в цял свят. Те са лесно разпознаваеми и привличат голям брой клиенти, благодарение на качественото обслужване и условията за релакс, които предлагат.
Въпреки многобройните предимства, които предлага този вид франчайзинг, българските предприемачи от малкия и среден бизнес трудно се доверяват на този модел. Една от най-сериозните причини за това е голямата първоначална такса. Заедно с нея вървят и редица други проблеми. Изборът на локация, трудностите при обучението на персонала и дългите срокове на обвързване с франчайзодателя. Голяма част от предприемачите не събират смелост и без да пробват се отказват от възможността да управляват известна верига хотели. Да, франчайзигът не е лъжица за всяка уста. Но, не забравяйте, че няма бизнес, който да гарантира 100% успех.
Франчайзингът е доказано най-ниско рисковия биснес модел в цял свят. Доверявайки се на известна и утвърдена стратегия, възможността от провал е много малка. Проучете добре подходящата среда за развитието на бъдещия Ви бизнес. Възползвайте се от франчайз модела и се доверете на партньора си. Изберете най-правилното и приемливо решение за Вас и стартирайте успешен бизнес днес.