• гр. Пловдив, ул. "Ламартин" 2, етаж 2, офис 2
  • office@investpoint.bg
  • +359 877 599 546

За Хотели

Hospitality

Brand Transition

Световните хотелските вериги възникват през началото на XX век в САЩ и Европа. През десетките години от тогава до наши дни те постоянно усъвършенстват всички бизнес процеси в хотелите, които управляват или работят под някоя от техните марки на принципа на франчайз. Това им дава едно солидно предимство пред всеки един местен независим хотелиер, защото прилагането на утвърдените бизнес практики са ключови за успешното релизиране на всеки хотел не само в страната, но и по света. Също така глобалните хотелски вериги ползват и мащабни резервационни системи, а не само booking и други локални по-малки резервационни канали , както 99% от Българските независими хотели. Тоест тяхната резервационна мощ е в десетки пъти над тази, която ползват всички останали локални хотелиери. Съответно всички хотелски вериги имат създадени стандарти, които трябва да се следват, за да бъде възможно независим хотел да бъде присъединен под дадена тяхна марка, независимо дали ще бъде управляван директно от тях или под формата на франчайз. Стандартите са изключително детайлни и обхващат абсолютно всички аспекти на хотелиерският бизнес. Като се започне от архитектурните планове и се стигне до малката указателна табелка, която трябва да бъде поставена от дясна страна на рецепцията примерно.

Не случайно световната тенденция през последните десетилетия е броят на независимите хотели да намалява постоянно. Естествено за сметка на хотели, които работят под марка на някоя глобална хотелска верига.

Приобщаването на хотел изграден от Български инвеститор към световна хотелска верига е една изключително специфична и трудна задача. За да бъде осъществена се изискват дълбоки познания относно начина на работа на глобалните хотелски вериги, както и за хотелската индустрия като цяло.

Поради тази причина ние от “Инвест Пойнт България” предлагаме специализирани консултантски услуги в областта на хотелиерството. Ползвайки нашият натрупан опит с годините, ние консултираме и помагаме на инвеститори да вземат най-правилното, рентабилно и печелившо решение за своята инвестиция (хотел).

Нашите специализирани консултантски услуги (brand transition), които са предназначени за собственици на незавизими хотели ще Ви осигурят повишаване на цената на Вашият имот, повишаване на ROI, както и не на последно място ще Ви спестим време и средства преминавайки през всички фази на одобрение и присъединяване към световно известен бранд.

Моля, не се притеснявайте да се свържете с нас на посочената в раздела контакти информация, за да може да насрочим среща и да Ви представим по-подробно предимствата на тези алтернативни варианти за управление на Вашият хотел.